martes, 4 de agosto de 2015

Turisme a Dakar

Quins dies més intensos!

Des que vam tornar d'Oussouye, amb tota la feina feta, gairebé no hem parat. El mateix divendres, 31 de juliol, sí que va ser dia de descans per nosaltres perquè estavem esgotats del viatge. Tot i així, vam anar a sopar amb el nostre amic Père Cala a un restaurant de Dakar.

Dissabte 1 d'agost vam aprofitar per veure el mercat Sandaga, un dels més famosos de Dakar. Estava ple de teles, sabates i instruments típics del país.

Més tard, ens vam apropar a una zona de platja de la corniche Ouest molt propera al mercat. Vam estar-hi fins a veure, des de l'aigua, la posta de sol.

Tot i haver pogut fer turisme, ha fet molt mal dia des que vam tornar, així que la major part dels llocs que volem visitar no els hem pogut veure encara. És per això que en Paul, un dels germans de Nôtre Dame d'Afrique, ens va convidar a anar dilluns al casal amb els nens de Sam Sam on ell és monitor. Allà vam trobar-nos amb 3 monitors catalans: la Mar, la Laura i el Santi. L'experiència va ser molt divertida i vam poder compartir somriures, jocs i cançons tradicionals amb els nens.

Quan van acabar les activitats, els monitors ens van convidar a casa d'un d'ells per coneixer-nos una mica més. Ens van acollir com a un més de la familia; ens van donar un petit aperitiu (molt bo!) i diverses begudes. Esperem tornar-los a veure!